Subject: RE: Teabenõue
From: "Krista Pihlapuu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Sep 2025 12:08:53 +0300

Tere

Edastame Teile teabenõudes küsitud lepingu (manuses).

Krista Pihlapuu
nõunik
Siseministeerium

 <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
 <https://www.siseministeerium.ee/> 
<http://www.facebook.com/siseministeerium> 
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>

From: Võsu VTÜ <[email-masked]>
Sent: Monday, September 8, 2025 3:01 PM
To: SiM info <[email-masked]>
Subject: Teabenõue

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Teabenõue Siseministeeriumile

Palun teabenõude korras väljastada leping millega 2012 aasta 20. detsembril, 
võõrandati Võsu alevikus Sadama tn 2 asuv kinnistu (92201:001:1080) 
toonasele Vihula vallale.

Kuivõrd kõnealune leping puudutab Võsu Vabatahtliku Tuletõrjeühingu 
kasutuses olevat kinnistut, mille suhtes on Haljala vallal plaanis algatada 
uus detailplaneering, soovin tutvuda lepingu tingimustega.

Palun edastada soovitud dokument teabenõude esitaja e-posti aadressile viie 
tööpäeva jooksul.

Lugupidamisega

Rauno Olavi Ruut

+372 58002933

Võsu Vabatahtlik Tuletõrjeühing

Juhatuse liige